Numri i Furnizimit:
            05-250/2015
        
        
            SHPALLJE PËR NDARJEN E MARËVESHJES PËR FURNIZIM PUBLIK PËR SHËRBIM -Ripërtrirje të krypës së zier për ushqim nga mallrat rezervë     
            
                
                    Nga:
                    23.02.2015
                
                
                    Tek:
                    14.04.2015
                
                
                    Lloji i Kontratës:
                    Mallrat
                
                
                    Lloji i Procedurës:
                    Kërkësë të ofertave
                
             
            
 Ripërtrirje të 1.111.143 kg. kripë të zier për ushqim nga mallrat rezervë (25/1), me princip të vjetër për të re (me zëvendësim kilogram për kilogram kripë të zier për ushqim nga mallrat rezervë).
  
 Sistemi elektronik                                         
 BYROJA PËR FURNIZIME PUBLIKE
 
  
 SHPALLJE PËR NDARJEN E MARËVESHJES PËR FURNIZIM PUBLIK
 Numri i shpalljes:05-250/2015
 PJESA E I-rë: ORGANI KONTRAKTUES
 I.1) Të dhëna për organin kontraktues
 I.1.1)Emri i organit kontraktues: Agjencioni për mallra rezervë 
 I.1.2)Adresa:Rr.Orce Nikolov nr.71
 I.1.3)Qyteti dhe kodi postal: Shkup 1000 
 I.1.4)Adresa e internetit:ëëë.asr.gov.mk
 I.1.5) Personi për kontakt:Toni Kanturski
 Adresa e-postës:toni.kanturski@asr.gov.mkTelefon/faks:3116249/023298273
 I.1.6) Informacione shtesë dhe dokumentacione për tenderin mund të merni: Në adresën e lartë përmendur 
 I.2)Kategorija e organit kontraktues, aktiviteti i saj kryesor ose veprimtaria:Organet shtetërore-Shërbimet e përgjithshme publike 
 PJESA E II-të:LËNDA E MARËVESHJES PËR FURNIZIM PUBLIK 
 II.1)Lënda e marëveshjes për furnizim publik:
 Ripërtrirje të krypës së zier për ushqim
 II.1.1) Vlera e caktuar pa TVSH: 7.000.000.00 den.
 II.2) LLoji i marëveshjes për furnizim publik : Shërbime-Kategorija e shërbimeve:nr.27 Shërbime tjera të cilat nuk janë përfshirë në nenin 2 nga ky dekret ligj (vetëmse shërbime që kanë të bëjnë me blerjen,zhvillimi, produkcion dhe koprodukcion të materijaleve programore nga ana shtëpive televizive dhe radiove ose termineve për emitimin e programeve  në radio dhe  television.)
 Vendi i dërgimit të mallrave ose kryerja e shërbimeve, ose lokacioni për kryerjen e punëve:
 Në teritorin e Republikës së Maqedonisë
 II.3)A është marëveshja prej veprimtarive të përfshira (marëveshje e sektoreve):
 II.4) A do ta zbaton procedurën trupi Qëndror: Jo
 II.5)Furnizimi grupor:Jo
 II.6)Përshkrimi më detalisht i lëndës të marëveshjes për furnizim publik:
 Në pjesën specifike teknike nga dokumentacioni për tender
 II.7)Nomenklatura referente për ndarjen e marëveshjes për furnizim publik(OPJN):Lënda bazë e furnizit publik –Ide kryesore:14430000-4
 II.8) A është lënda për furnizim ndarës:Jo
 II.9) Marëveshje kornizë:Jo
 II.10)A është e lejuar që të dorezojnë oferta alternative:Jo 
 II.11)Kohë zgjatja e marëveshjes:
 90-të ditë
 PJESA E III-të: PROCEDURË 
 III.1) Lloji i procedurës:Procedurë e hapur
 III.2) Procedura për ndarjen e marëveshjes për furnizim publik do të jetë me afate të shkurtëra:Jo
 III.3)Kriterium për ndarjen e marëveshjes për furnizim publik:Çmimi më i ulët
 III.4)A do të jetë procedura për ndarjen e marëveshjes për furizim publik me shfrytëzim të mjeteve elektronike?Jo 
 III.5)A do të shfrytëzohet ankandi elektronik? Po
 Informacione shtesë në lidhje me ankandin elektronik:
 Do të shpallen plotësisht.
 PJESA E IV-të: INFORMACIONE JURIDIKE,EKONOMIKE,FINANCIARE DHE TEKNIKE
 IV.1)Garancion dhe pagesë me avans
 IV.1.1)Deklaratë për ofertë të pamvarur:Po
 IV.1.2)Garancion për ofertën:Jo
 IV.1.3)Deklarate për seriozitet:Po
 IV.1.4)Garancion për kryerjen me kualitet të marëveshjes:Po [5,00%]
 IV.1.5)Pagesa avans:Jo 
 IV.1.6) Të bashkuarit e grupeve të operatorëve ekonomik në formë të përshtatëshme juridike për arsye të kryerjes të marëveshjes( mbas zgjedhjes të ofertës më të volitshme):Jo
 IV.2)Kriteriumet për përcaktimin e aftësisë të ofertuesit ose kandidatit
 IV.2.1)Për dëshmimin e gjendjes personale, operatori ekonomik duhet të dorezojë dokumentet në vijim:
 -deklaratë e operatorit ekonomik se në pesë vitet e fundit nuk i është shqiptuar vendim i plotfuqishëm për pjesmarje në organizata kriminale, korupcion, mashtrim ose larje parash
 - vërtetim se nuk është hapur procedurë për falimentim nga organi kompetent
 - vërtetim se nuk është hapur procedurë për likuidim nga organi kompetent
 -vërtetim për tatimet,kontributet e paguara si dhe të dhënat të tjera publike nga organi kompetent nga vendi ku operatori ekonomik është i regjistruar
 -vërtetim nga Regjistri për dënime për veprat e kryera penale të personave juridik që nuk u janë shqiptuar dënim krahasues për ndalesë në pjesmarje në procedurat për thirje publike, ndarjen e marëveshjeve për furnizime publike dhe marëveshje për partneritet publik- privat
 - vërtetim nga Regjistri për dënime për veprat e kryera penale të personave juridik që nuk u janë shqiptuar dënim krahasues për ndalesë të përkohëshme ose ndalesë të përherëshme për kryerjen e veprimtarive të caktuara
 -vërtetim se me vendim të plotfuqishëm nuk i është shqiptuar sanksion kundërvajtës – ndalesë për kryerjen e profesioneve,veprimtarive ose detyrimeve, gjegjësisht ndalesë të përkohëshme për kryerjen e ndonje veprimtarie
 IV.2.2)Aftësia për kryerjen e veprimtarisë profesionale të operatorit ekonomik:
 -Dokument për veprimtarine e regjistruar
 Gjendja rrjedhëse nga Regjistri qendror
 IV.2.3)Gjendja ekonomike dhe rrjedhëse e operatorit ekonomik:
 Dokumentat e nevojshme për të deshmuar gjendjen ekonomike të operatorit ekonomik:
 Kriteriume minimale për përcaktimin e gjendjes ekonomike dhe finansiare të operatorit ekonomik:
 IV.2.4) Aftesia teknike dhe profesionale e operatorit ekonomik:
 Dokumentet e nevojshme për të deshmuar aftësinë teknike dhe profesionale të operatorit ekonomik:
 Minimum kriteriume për përcaktimin e gjendjes teknike dhe profesionale të operatorit ekonomik:
 IV.2.5) Standarde për sistemet për kualitet:
 IV.2.6)Standarde për udhëheqjen me mjedisin jetësor:
 PJESA e V-të:INFORMACIONE ADMINISTRATIVE 
 V.1) Kushtet për marrjen e dokumentacionit për tender dhe dukumentet shtesë:
 V.2) Kushtet për dorëzimin e ofertave ose fletparaqitjet për pjesmarrje
 V.2.1)Ofertat do të dorëzohen më së voni deri më 14.04.2015 në ora 14h
 V.3)Periudha e kohëzgjatjes të ofertes: 90 ditë
 V.4)Kushtet për hapjen e ofertave
 Hapja publike e ofertave do të mbahet në ditën dhe në orën e caktuar si afat i fundit për dorëzimin e ofertave dhe vendin në vijim:14.04.2015 në ora 10 Vendi:Orce Nikolov nr 71, 1000 Shkup
 V.5)Informacione shtesë
 V.6) Data e shpalljes 23.03.2015